Flat Preloader Icon
مهمترین ویژگی های چراغ خیابان LED
adminsana
19 مرداد 1402
42بازدید

مهمترین ویژگی های چراغ خیابان LED

پیاده روی شبانه راه خوبی برای فراموش کردن فکر و خیال است. اما وقتی خیابان، این امکان پذیر نیست. بنابراین، شهرها اکنون استفاده از چراغ های خیابانی LED را اتخاذ می کنند. این چراغ ها پیاده روی در شب را امکان پذیر می کنند. چراغ های LED خیابان، کل خیابان را روشن می کند. بنابراین، مشاغل می توانند تا ساعات پایانی باز باشند. این باعث افزایش فروش برای مشاغل محلی می شود. همچنین به شبگردها اجازه می دهد تا بیرون بیایند. بنابراین، مردم بیرون هستند تا چیزهایی بخرند. تئاترها می توانند به روی شبگردها باز شوند. مغازه ها می توانند امشب باز شوند، خریداران و خیلی چیزهای دیگر. ما در این مقاله به مبحث مهمترین ویژگی های چراغ خیابان LED میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

مهمترین ویژگی های چراغ خیابان LED

چراغ های ال ای دی خیابانی برخلاف چراغ های سنتی بسیار روشن هستند. روشنایی آنها در سراسر خیابان ها می درخشد. بنابراین، این به کاهش جرایم و تصادفات کمک می کند. میزان جرم و جنایت در شب با روشنایی مناسب خیابان ها کاهش مییابد. کوچه ها و گوشه های تاریک روشن شده است. همچنین مغازه هایی که چراغ خیابان دارند سرقت کمتری دارند. این به ایمن نگه داشتن خیابان به خصوص در شب کمک می کند.

این چراغ های خیابانی نیز زیبایی مضاعفی به خیابان ها می بخشد. LED زیبایی شناسی هر مورد را روشن می کند. بنابراین، برای ایمنی و زیبایی خیابان در شب بسیار مهم است. اما این چراغ ها اغلب گران هستند. بنابراین، مردم تعجب می کنند که ویژگیهای اصلی آن چیست. این را در اینجا ارزیابی خواهیم کرد.

چراغ خیابان LED چیست؟

LED مخفف دیود ساطع نور یکپارچه است. بنابراین، چراغ خیابان LED به چراغ های مورد استفاده در خیابان ها اشاره دارد. این نورپردازی عمومی است که از فناوری LED استفاده می کند. تولیدکنندگان اغلب هنگام ساخت چراغ های خیابانی از LED استفاده میکنند. این به این دلیل است که انرژی کمتری مصرف می کند و ماندگاری بیشتری دارد. بنابراین، می توانید آن را روشنایی جاده ای نامید که از فناوری LED استفاده می کند.

این LED در سفرهای جاده ای در شب کلیدی است. برای کسب و کار شبانه و فعالیت های خارج از منزل حیاتی است. بنابراین، چراغ های LED به طور قابل توجهی روشنایی خیابان ها را بهبود بخشیده اند.

بنابراین، در مورد ویژگی های مختلف این چراغ صحبت خواهیم کرد. در مورد اینکه چه چیزی باعث ماندگاری آن می شود بحث خواهیم کرد. راندمان و انتشار گرمای کم آن را مورد بحث قرار خواهیم داد.

ویژگی های برتر چراغ خیابان LED

چراغ های LED خیابانی در بین تولیدکنندگان مشهور شده اند. تولیدکنندگان بیشتری از فناوری های LED برای چراغ های جاده استفاده می کنند. و همچنین، شهرهای بیشتری از چراغ های جاده LED استفاده می کنند. این به این دلیل است که راندمان بالایی دارد. سازگار با محیط زیست، با انتشار کم است و انرژی کمتری مصرف می کند. اما اینها همه ویژگی های آن نیستند. چیزهای بیشتری وجود دارد که آن را از دیگران منحصر به فرد می کند.

 بنابراین، در اینجا به مهمترین ویژگی های چراغ های خیابانی LED می پردازیم. این شامل:

1. راندمان بالا و کاهش مصرف انرژی

LED توانایی زیادی در تبدیل انرژی به نور دارد. لومن بالای آن، به آن اجازه می دهد تا انرژی را به نور تبدیل کند و کارآمدتر از سایر لامپ ها باشد. تنها 6 لامپ LED نور یک لامپ رشته ای 40 واتی را می دهد. این کار را در حالی انجام می دهد که انرژی کمتری مصرف می کند. این به این دلیل است که LED ها می توانند حدود 70 درصد انرژی خود را به نور تبدیل کنند. بنابراین، بهره وری را به حداکثر می رساند و مصرف انرژی را در فرآیند کاهش می دهد.

LED ها همچنین سطح حرارت کمتری دارند. LED همچنین می تواند از 0٪ تا 100٪ کم نور شود. با این کار مصرف انرژی غیر ضروری را حفظ می کند. بنابراین، می توانید چراغ های خیابان را با شرایط مختلف اطراف تنظیم کنید.

بنابراین، شهرها از چراغ‌ های LED برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای و اتلاف انرژی و همچنین برای اطمینان از کارایی و شدت بالا استفاده می‌کنند. تعویض لامپ 60 وات با LED باعث صرفه جویی در حدود 160 کیلوگرم در انتشار CO2 در سال می شود.

2. طیف رنگی عالی

با چراغ های سنتی، طیف رنگی متفاوت بود. اغلب برای بدست آوردن طیف رنگی به فیلترها یا ژل نیاز داشتید. اما ال ای دی ها به طور طبیعی توانایی رنگی بسیار خوبی دارند. که با آن می توانید رنگ های مختلف را بدون فیلتر دریافت کنید.

این طیف های رنگی نیازی به فیلترهایی ندارند که می سوزند. شما به سادگی دیود را تغییر دهید تا رنگ دیگری دریافت کنید. بنابراین، با تغییر دیود، رنگ نور ساطع شده را تغییر می دهید. این ویژگی به LED ها نسبت به سایر چراغ ها برتری می دهد.

محدوده رنگی همچنین به رانندگان کمک می کند تا اهداف را به راحتی شناسایی کنند. این به عابران پیاده اجازه می دهد تا علائم راهنمایی و رانندگی را تشخیص دهند. بنابراین، برای شرایط ترافیکی ایده آل است.

3. عمر طولانی

یکی از ویژگی های اصلی LED طول عمر آن است. LED دارای طول عمر طولانی شناخته شده است. بنابراین، چراغ های خیابانی LED عمر طولانی دارند.

ویژگی های آن باعث می شود که LED دوام زیادی داشته باشد. این واقعیت که انرژی کمتری مصرف می کند. یا اینکه گرمای کمتری از خود ساطع می کند و کارایی بالایی دارد. همه این ویژگی ها باعث افزایش طول عمر آن می شوند.

بنابراین، LED ها هزاران ساعت نسبت به سایر چراغ ها عمر می کنند. با گذشت زمان، رشته یک لامپ ضعیف می شود و باعث فرسودگی می شود. اما ماهیت سوزاندن LED متفاوت است.

برای LED ها استهلاک لومن وجود دارد. این زمانی است که مقدار نور تولید شده به تدریج کاهش می یابد. بنابراین، فرسودگی سریع را کاهش می دهد، زیرا باید به 30٪ کاهش یابد.

بنابراین، LED ها نسبت به سایر لامپ ها عمر بیشتری دارند. این به این دلیل است که آنها متفاوت می سوزند و انرژی را کاهش می دهند. بنابراین، طول عمر بالاتری دارند. این ویژگی آنها را برای روشنایی خیابان بسیار مهم می کند.

4. روشنایی و شدت بالا

LED ها سطح بسیار بالایی از روشنایی را منتشر می کنند. روشنایی آنها به حدی است که نمی توان وات را به درستی اندازه گیری کرد. LED ها بسیار روشن هستند، بسیار بیشتر از لامپ های رشته ای.

بنابراین، ما از لومن برای اندازه گیری روشنایی LED به درستی استفاده می کنیم. این به دقت بیشتر در اندازه گیری کمک می کند. بنابراین، با LED ها می توانید روشنایی نور خیابان را افزایش دهید. اما شما همچنین می توانید از قبل روشنایی مورد انتظار را اندازه گیری کنید. این امکان تخمین روشنایی نور را فراهم می کند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپهای led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان