Flat Preloader Icon
ویژگی CCT نور خیابان LED و توسعه فناوری
adminsana
17 مرداد 1402
36بازدید

ویژگی CCT نور خیابان LED و توسعه فناوری

از نظر ویژگی های روشنایی، چهار نکته فنی کلیدی در چراغ های خیابانی LED وجود دارد: راندمان نور، توزیع نور، پوسیدگی نور و دمای رنگ. در سال های اخیر، تکنولوژی چراغ های خیابانی LED هر روز تغییر کرده است و عملکرد نوری نیز افزایش یافته است. به طور مداوم بهبود یافته است. در حال حاضر، بسیاری از چراغ‌ های خیابانی که به تازگی منتشر شده‌ اند، نه تنها بهبود چشمگیری در بازدهی نور دارند، بلکه در سطح توزیع نور نیز پیشرفت زیادی دارند. و مشکل فروپاشی نور نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. بنابراین، چراغ های خیابانی LED به محصول اصلی پروژه روشنایی خیابان تبدیل شده اند. ما در این مقاله به مبحث ویژگی CCT نور خیابان LED و توسعه فناوری میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

ویژگی CCT نور خیابان LED و توسعه فناوری

در بسیاری از نکات فنی کلیدی، CCT چراغ های خیابانی led بحث برانگیز بوده است. برخی از مردم نور سفید سرد با CCT بالا را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر نور زرد گرم سنتی CCT کم را ترجیح می دهند. چراغ های خیابان ها در شب در شهرها “دیمر” هستند. دمای رنگ آنها “رنگ پس زمینه” را در شب تعیین می کند. و تغییر دمای رنگ ارتباط تنگاتنگی با زندگی روزمره شهروندان دارد. مهم نیست که کدام دمای رنگ انتخاب شده است، برخی افراد آن را دوست ندارند.

این دو دمای رنگ با کنتراست بالا در چراغ های خیابانی بارها و بارها با هم مقایسه شده اند. در ابتدا، این مقایسه بین لامپ های خیابانی LED به عنوان منبع نور جدید و لامپ های خیابانی سنتی HPS بود. بعداً، با توسعه مداوم فناوری، بسیاری از تولیدکنندگان چراغ‌ های روشنایی راه‌ حل‌ های اختیاری نورپردازی خیابانی LED را ارائه کردند. محتوای مقایسه به انتخاب دمای رنگ چراغ‌های خیابانی LED تغییر کرده است.

نور سفید با دمای رنگ بالا

نور سفید با دمای رنگ بالا هنگام استفاده در روشنایی جاده ها دارای اثر بصری متوسط ​​است. دید خوبی دارد و روشن تر به نظر می رسد. برخی دیگر بر این باورند که نور زرد نسبت به نور سفید نفوذ پذیرتر از مه است، احساس گرما بیشتری دارد و در بین عموم محبوبیت بیشتری دارد. گزاره فوق هر کدام منطق و دلیل خود را دارد، عقلانیت خاصی نیز دارد.

کاربرد عملی بهترین تست محصول

کاربرد عملی بهترین تست محصول و بهترین بازخورد از تجربه محصول است. خواسته های جدید منعکس کننده انتظارات مردم از محصول از فیزیولوژی و روانشناسی آنها است. تحقیقات فیزیولوژیکی عمدتاً شامل قابلیت رویت، توانایی تشخیص و سایر شاخص‌ ها است که باید توسط محققان از طریق آزمایش‌ هایی که به دقت طراحی شده‌اند به دست آیند. تحقیقات روان‌ شناختی عمدتاً شامل شاخص‌ هایی مانند آسایش و رضایت است و لازم است بر روی تعداد کافی شهروندان، وضعیت‌ سنجی و پرسش نامه‌ سنجی انجام شود.

احساس روانی یک احساس ذهنی است. افراد مختلف ترجیحات متفاوتی برای دمای رنگ های مختلف دارند. در این بعد شناختی هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. بنابراین به سادگی قضاوت در مورد شایستگی نور سفید و نور زرد نه دقیق و نه علمی است.

چراغ های خیابانی LED

چراغ های خیابانی LED اهمیت عملی استفاده در مقیاس بزرگ در روشنایی جاده ها را دارند. راه حل های روشنایی گزینه دمای رنگ فقط به ترجیحات برخی افراد می پردازد. هنگامی که نسبت ترجیح دمای رنگ تغییر کند، راحتی و رضایت عموم از دمای رنگ چراغ های خیابان نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. این ممکن است با یک سری شکایات همراه باشد. با این حال، به وضوح به دلیل دمای رنگ، مقاوم سازی همه لامپ های خیابانی امکان پذیر نیست. از آنجایی که هزینه بازسازی بسیار زیاد است، پول عمومی هدر خواهد رفت.

نحوه تنظیم دمای رنگ با توجه به تقاضا بدون هزینه زیاد به یک مشکل واقعی در مقابل مردم تبدیل شده است. راه‌ حل‌ های روشنایی خیابانی با قابلیت تنظیم دمای رنگ از افرادی که در دوراهی انتخاب گرفتار می‌شوند جلوگیری می‌کند.

واحد مدیریت تاسیسات عمومی می تواند دمای رنگ لامپ های خیابانی را با توجه به شرایط مختلف به صورت انعطاف پذیر تنظیم کند و به هیچ وجه نیازی به بازسازی لامپ نیست. دمای رنگ های مختلف را می توان در زمان های مختلف روز یا در فصول مختلف تنظیم کرد. همچنین می توان آن را با توجه به آب و هوا و ترجیحات عمومی تنظیم کرد. برای مثال، زمانی که مه سنگین است، دمای رنگ را می توان به نور زرد گرم با قابلیت نفوذ مه قوی تنظیم کرد. هنگامی که ترافیک سنگین است، دمای رنگ را می توان به نور سفید سرد با دید خوب و غیره تنظیم کرد.

راه حل های روشنایی قابل تنظیم دمای رنگ نه تنها در کاربردهای روشنایی خیابان اهمیت زیادی دارند، بلکه ممکن است در سایر زمینه های روشنایی در آینده، حتی در روشنایی صنعتی نیز استفاده شوند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپهای led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان