Flat Preloader Icon

چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر

 

بدنه آلومینیوم دایکاست

رنگ پودری الکترو استاتیک

2 عدد لامپ 50 وات COB

شار نوری 13000 لومن

2 عدد درایور 1500 میلی آمپر ایزوله 260 تا 85 ولت AC

درجه حفاظت (IP)  IP66

30 ماه ضمانت

ساخت ایران

 

 

توضیحات

چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر یک چراغ یکدست است که در آن از دیودهای نور LED پرقدرت مصرف شده است. یک دست به این منظور است که هیچ تکه قابل عوض کردنی در لامپ موجود نیست و هیچ سربار یا تکه های خارج از مخزن لامپ وجود ندارد. در طراحی چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر ، عدسی هایی که به کار می روند نور را به شکل مستطیل بر روی سطح زمین می تابانند. یکی از خصوصیت های اصلی چراغ خیابانی ال ای دی 100 وات کم شدن هزینه های سرویس و نگهداری دستگاه روشنایی است. همانطور که می دانیم چراغ های ال ای دی تولید شده توسط برندهای معتبر دچار سوختگی و ایرادات اساسی نمی شوند و خرابی این چراغ ها در بیشتر مواقع به دلیل برخورد اجسام سخت و عوامل فیزیکی است. در ادامه به مبحث چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر

چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر یکی از وسیله هایی است که برای قرارگرفتن در جاهای باز ساخته شده است. این فرآورده 6134 لومن نور می سازد و توان استفاده آن تنها 100 وات است. این مقدار نوردهی در کنار مصرف بسیار کم لامپ، آن را در رده انرژی A++ قرار داده و بازده نوری این لامپ خیابانی به 122 لومن افزایش یافته است.

این فرآورده عناصر مضر ندارد مثل جیوه و سرب بوده و نوری که از آن پخش می شود اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز ندارد.

حرارت کار این لامپ منفی 10 تا 40 درجه سانتیگراد است. این چراغ موقع اتصال جریان به کل نور خروجی خود می رسد و به همین خاطر فرق قابل توجهی با چراغ های خیابانی قدیمی دارد که مقدار بسیاری زمان می برد تا به نور اصلی خود برسد.

  • منبع نور LED قدرتمند با راندمان لومن 100 LM/W
  • مصرف انرژی 100 کیلووات ساعت در 1000 ساعت
  • موجود در پنج گزینه مختلف وات: 30 وات، 50 وات، 100 وات، 150 وات و 200 وات

چراغ های خیابان برای ما در شب مهم هستند. آنها به ما کمک می کنند تا ما را ایمن نگه دارند و دیدن اینکه به کجا می رویم را برای ما آسان تر می کنند. داشتن چراغ‌های خیابانی سازگار با محیط‌ زیست مقرون به صرفه چیزی است که ما به آن نیاز داریم. یکی از این محصولات لامپ فضای باز خورشیدی Litel است.

این محصول برای افرادی مانند من که فراموش می کنند وسایل برقی را به برق بزنند، عالی است، زیرا از انرژی خورشیدی استفاده می کند. تا زمانی که نور خورشید وجود داشته باشد، خود به خود شارژ می شود. این همچنین به این معنی است که در هنگام نصب به سیم برق و برق نیازی نیست.

وقتی نوبت به روشن و خاموش کردن آن می‌رسد، حالت القایی آن به‌ طور خودکار در هنگام غروب روشن می‌شود و در سحر خاموش می‌شود. این برای افرادی که صبح از خانه‌های خود بیرون می‌ روند و هنگام غروب یا شب به خانه می‌روند بسیار عالی است، زیرا محیط اطرافشان بدون نیاز به روشن کردن چراغ‌های خانه روشن می‌شود.

این محصول دارای یک ریموت کنترل می باشد تا بتوان از فاصله دور نیز به راحتی از محصول استفاده کرد. با کنترل از راه دور به حالت های مختلفی مانند حالت روشن کامل، القایی و نور ثابت دسترسی پیدا می کند.

با لامپ‌های LED با روشنایی بالا COB، لامپ خورشیدی کبرا در فضای باز بسیار روشن و روشن‌کننده است. در مقایسه با لامپ های سنتی، روشنایی این محصول بهتر است زیرا چندین برابر روشن تر است و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. فروش آن در جنوب شرق آسیا بسیار داغ است . همچنین نصب آن بسیار آسان است. با یک براکت فلزی قابل تنظیم، می توان آن را بر روی دیوارها، تیرها، سقف ها و غیره از طریق تنظیم زوایای مختلف نصب کرد. این باعث می شود محصولی عالی برای نصب در هر جایی که نیاز باشد.

ویژگی های کلیدی

  • محدوده توان گسترده: 60W~130W.
  • طراحی هوشمند، هزینه حمل و نقل کم.
  • بدون ابزار  برای نصب، تعویض و نگهداری آسان.
  • موتور LED، متشکل از منبع نور LED و منبع تغذیه، به راحتی قابل تعویض یا ارتقا است.
  • نظارت الکترونیکی دما از گرم شدن بیش از حد LED ها و منبع تغذیه جلوگیری می کند.
  • ارائه شده با دستگاه های حفاظت از نوسان 10 کیلو وات.
  • پودر پلی استر مقاوم در برابر خوردگی  با ضخامت 100 میکرومتر رنگ آمیزی شده است.
  • توزیع های نورسنجی جاده ای بهینه شده، ULOR = 0 (نور نور صفر)
  • از برنامه شهر هوشمند، سوکت NEMA 7 پین و پروتکل‌های استاندارد کاهش نور فضای باز پشتیبانی می‌کند.
  • خروجی لومن بالا تا 160lm/w با تراشه های LED با کیفیت بالا.
  • طراحی شده برای حداقل 100000 ساعت در L70 .

کاربرد

چراغ های خیابانی ما برای روشن کردن خیابان ها و این چنین پارک های عمومی بهتر و مهندسی شده اند. به همین خاطر فرآورده های روشنایی خیابان ما یک انتخاب عالی برای جاده ها و بزرگراه ها، تونل ها، پارکینگ ها و تاسیسات صنعتی هستند.

فواید

  • اندازه و وزن بسته بندی کوچک.
  • روشن و خاموش شدن سریع
  • حفاظت از موج.
  • تجهیزات نورپردازی کارآمد نوری
  • بدون سوسو زدن

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خیابانی 100 وات COB ژوپیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

Related Products



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان