Flat Preloader Icon

چراغ خیابانی 150 وات COB

بدنه آلومینیوم ریخته گری

رنگ پودری الکترو استاتیک

3 عدد لامپ 50 وات COB

شار نوری 19000 لومن

3 عدد درایور 1500 میلی آمپر 260 تا 85 ولت AC

درجه حفاظت    IP65

دو سال ضمانت

ساخت ایران

توضیحات

چراغ خیابانی 150 وات COB سال ها برای فروش هستند  و این چراغ های خیابانی LED COB به طور گسترده به عنوان مقرون به صرفه ترین محصولات در نظر گرفته می شوند. محفظه چراغ خیابانی COB LED به صورت دایکاست یکپارچه است. مهره لامپ از روش SMD و لنز یکپارچه استفاده می کند که غلظت نور قوی تری دارد. با استفاده از تراشه های LED وارداتی و منبع تغذیه LED با کیفیت بالا، اثر روشنایی و پایداری این سری لامپ/نور LED SMD تضمین شده است. چراغ خیابانی 150 وات COB یک چراغ یکپارچه است که در آن از دیودهای نور LED پرقدرت استفاده شده است. یکپارچه به این معنی است که هیچ قطعه قابل تعویضی در لامپ وجود ندارد و هیچ سربار یا قطعاتی خارج از محفظه لامپ وجود ندارد. در طراحی چراغ خیابانی 150 وات ، لنزهای مصرف شده نور را به شکل مستطیل بر روی زمین می افکند. در ادامه به مبحث چراغ خیابانی 150 وات COB میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

چندین مزیت نسبت به لامپ های بخار سدیم سنتی وجود دارد:

  • نور منعکس شده از بازتابنده لامپ های بخار سدیم باعث ایجاد آلودگی نوری و روشنایی مکان هایی می شود که نیازی به نور ندارند. اما در تکنولوژی LED نیازی به بازتابنده نیست و نور توسط لنز شکل می گیرد و افت نوری ندارد.
  • لامپ های بخار سدیم به دلیل غلظت شدید نور در لامپ، چشم رانندگان و عابران را آزار می دهد، اما در لامپ های ال ای دی خیابانی به دلیل فاصله بین LED ها و وجود نور، تابش خیره کننده بسیار کمتر است. لنز پخش کننده ال ای دی به کار رفته در این لامپ ساخت شرکت OSRAM آلمان بوده و نوری فوق العاده با کیفیت و مثال زدنی تولید می کند. زاویه توزیع نور این لامپ 120 درجه است.

صنایع روشنایی سنا در طراحی این محصول تمامی استانداردهای لازم را برای حفظ کیفیت و طول عمر محصول در محیط بیرون در نظر گرفته است و این لامپ دارای درجه حفاظت IP66 می باشد. بنابراین امکان استفاده از این محصول در شرایط بد آب و هوایی وجود دارد.

یکی دیگر از خصوصیات های اصلی چراغ خیابان ال ای دی 150 وات کم شدن هزینه های سرویس و مراقبت دستگاه روشنایی است. چراغ های ال ای دی ساخته شده به وسیله مدل های معتبر باعث سوختگی و ایرادات اساسی نمی شوند و خرابی این چراغ ها بیشتر به خاطر برخورد اشیا سفت و عامل های فیزیکی است. یکی دیگر از عامل هایی که هزینه تعمیر و مراقبت چراغ خیابانی ال ای دی 150 واتی را کم می کند ضد آب بودن آن (درجه حفاظت IP66) است و به آسانی می توان از دستگاه آب زیر فشار برای تمیز کردن این چراغ ها در هر وقت و بدون ترس از سوختن و ترک خوردن مصرف کرد.

چراغ خیابانی LED 150W یکی از محصولاتی است که برای قرارگیری در مکان های باز طراحی شده است. این محصول 6134 لومن نور تولید می کند و توان مصرفی آن تنها 150 وات است. این میزان نوردهی در کنار مصرف بسیار کم لامپ، آن را در رده انرژی A++ قرار داده و بازده نوری این چراغ خیابانی به 122 لومن افزایش یافته است.

این محصول فاقد عناصر مضر مانند جیوه و سرب بوده و نوری که از آن ساطع می شود فاقد اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز است.

دمای کار این لامپ منفی 10 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد. این چراغ به محض وصل شدن جریان به 100 درصد نور خروجی خود می رسد و به همین دلیل تفاوت قابل توجهی با چراغ های خیابانی قدیمی دارد که زمان زیادی طول می کشد تا به 100 درصد نور خود برسد.

چراغ خیابانی LED 150 وات یک چراغ خیابانی LED سنتی بسیار محبوب است. ظاهری جدید دارد و بیضی شکل است. ما آن را “مدل شمشیر” می نامیم. قاب آن در رنگ های خاکستری و مشکی وجود دارد. در عین حال، انتخاب های زیادی برای وات وجود دارد. توان این چراغ خیابانی از 50 وات الی 250 وات فرق دارد که احتیاج شما را برای منطقه های مختلف روشنایی به وجود می آید.

چراغ خیابان LED مدل شمشیر

استفاده در: خیابان های شهری، جاده ها، بزرگراه، روشنایی مسکونی، پمپ بنزین، باغ، پارک، حیاط، میادین و غیره.

کاربرد:

1. روشنایی برای جاده، بزرگراه
2. برنامه برای روشنایی پارکینگ
3. روشنایی برای انبار، حیاط، میدان و سایر روشنایی های فضای باز.
4. روشنایی برای پمپ بنزین

ویژگی های چراغ خیابانی 150 وات COB

  • کلاهک های انتهایی: استفاده از آلومینیوم ریخته گری، ظاهری زیبا و ساختار باربری عالی
  • سینک حرارتی: با استفاده از مواد آلومینیومی کششی، خلوص بالا. قسمت پشتی: با مصرف از ماده فولادی ضد زنگ، نگران زنگ زدن آن نباشید.
  • لنز با کیفیت بالا، بدون ناخالصی، روشنایی موثر و مصرف انرژی کم
  • بدون UV و IR، بدون چشمک زدن، و بدون جیوه و بدون سرب

فواید چراغ خیابانی 150 وات COB

  • استفاده برق کم و عمر طولانی و قابل پیش بینی.
  • اندازه و وزن بسته بندی کوچک.
  • روشن و خاموش شدن سریع
  • جذابیت کمی برای حشره های شبانه: حشره های شبگرد به سمت نور ماوراء بنفش، آبی و سبز پخش شده به وسیله ی منبع نور معمولی جذب می شوند.
  • حفاظت از موج.
  • تجهیزات نورپردازی کارآمد نوری
  • بدون سوسو زدن

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خیابانی 150 وات COB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

Related Products



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان