Flat Preloader Icon
کاربردهای مختلف چراغ های خیابانی
adminsana
5 خرداد 1402
65بازدید

کاربردهای مختلف چراغ های خیابانی

در این مقاله به مبحث کاربردهای مختلف چراغ های خیابانیمیپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

کاربردهای مختلف چراغ های خیابانی

روشنایی خیابان

هم مناطق روستایی و هم شهری دارای خیابان‌های متنوعی هستند، مانند خیابان‌های اولیه، خیابان‌های فرعی و غیره. موقعیت‌های مختلف چراغ‌های خیابانی به انواع مختلف چراغ‌های خیابانی، وات متفاوت و توزیع نور متفاوت نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی، چراغ های خیابانی LED گزینه ای مقرون به صرفه و پایدار برای جاده ها و مسیرها در شهرها، شهرک ها و مناطق روستایی هستند.

روشنایی بزرگراه

بزرگراه جاده ای است که شهر و شهر را به هم وصل می کند و جاده ای است که شهر و روستا را به هم وصل می کند. در این صورت خطوط غیر موتوری برای وسایل نقلیه موتوری و عابران پیاده وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، سطح جاده بزرگراه بسیار صاف است، چاله های آشکار وجود ندارد، وضعیت جاده به خوبی حفظ می شود و ضریب ایمنی بالا است. بنابراین اکثر بزرگراه ها نیازی به نصب چراغ های خیابانی ندارند. در عین حال با توجه به اینکه هزینه زیاد است، نصب چراغ های خیابانی در بزرگراه مناسب نیست. در موارد خاص زیر مانند ورودی و خروجی های پرسرعت، پل های جاده های پرسرعت، دوربرگردان ها و … می توان از چراغ های خیابانی پرقدرت برای تامین روشنایی لازم برای رانندگی ایمن رانندگان استفاده کرد. برای دوربرگردان ها احتمالاً به جای چراغ های خیابانی نیاز به نصب سیل لامپ داریم.

روشنایی تقاطع

این چراغ‌های خیابانی اغلب در تقاطع‌های جاده‌ها و خیابان‌ها استفاده می‌شوند، به طوری که رانندگان باید هنگام تشخیص خطرات احتمالی سریع تصمیم بگیرند. در این حالت باید چراغ های LED خیابانی را در فواصل زمانی مختلف قرار داد تا نور را یکنواخت نگه دارد و خستگی چشم راننده را از بین ببرد. در صورت لزوم می توان چراغ های دکل بلند را در تقاطع ها نصب کرد تا روشنایی لازم را برای رانندگان و عابران پیاده فراهم کند.

نورپردازی مربعی

میدان ها بخش مهمی از زندگی مردم هستند، مردم زمان بیشتری را به رقص/چت/بازی در میادین شب می گذرانند، بنابراین نورپردازی مربع بسیار ضروری شده است. در نورپردازی پلازا معمولاً از چراغ‌های LED و چراغ‌های LED استفاده می‌شود، اما بسیاری از تولیدکنندگان چراغ‌های خیابانی LED نیز وجود دارند که توزیع‌های نوری مناسب برای روشنایی پلازا را برای کاهش هزینه‌ها و گسترش انواع عملکردهای محصول توسعه داده‌اند.

روشنایی پارکینگ

با توسعه اقتصاد، خودرو به وسیله اصلی حمل و نقل عمومی تبدیل شده است. برخی از مراکز خرید، سوپرمارکت‌ها و بیمارستان‌ها به پارکینگ‌هایی مجهز می‌شوند تا راحتی را برای مردم فراهم کنند و بنابراین روشنایی پارکینگ ایجاد می‌شود. روشنایی خوب پارکینگ نه تنها از عابران پیاده محافظت می کند، بلکه تأثیر خوبی برای محافظت از کسب و کار شما ایجاد می کند. چراغ‌های LED خیابانی و چراغ‌های پست بالا نور روشن و کم‌مصرف را برای پارکینگ‌ها در هر اندازه‌ای فراهم می‌کنند. پارکینگ‌های مختلف همچنین به چراغ‌هایی با گزینه‌های مختلف نصب نیاز دارند، از جمله پایه‌های پایه بازوی مستقیم، پایه‌های لغزنده قابل تنظیم، پایه‌های دیواری و غیره.

روشنایی فضای باز صنعتی و لجستیکی

برای جلوگیری از وجود مناطق تاریک، این فضای بزرگ نیاز به روشنایی توسط لامپ ها در شب دارد، در غیر این صورت ممکن است باعث افزایش نقطه کور راننده و افزایش خطرات احتمالی شود. در عین حال، منطقه بارگیری و تخلیه نیز به روشنایی کافی برای راهنمایی راننده نیاز دارد که برای بارگیری و تخلیه کالا برای کارگران نیز راحت است.

وسایل نقلیه غیر موتوری و روشنایی پیاده رو

آنها عمدتاً به جاده هایی اطلاق می شوند که عابران پیاده و وسایل نقلیه غیر موتوری از آنها عبور می کنند. معمولاً این نوع روشنایی با روشنایی جاده ها ترکیب می شود. در طول طراحی روشنایی، خطوط وسایل نقلیه موتوری، وسایل نقلیه غیر موتوری و پیاده روها مطابق با الزامات پروژه چیدمان می شود. معمولاً چراغی برای روشنایی معابر و پیاده روهای غیر موتوری تعبیه می شود. هدف از تنظیم روشنایی در این گونه جاده ها فراهم کردن شرایط روشنایی ایمن و راحت برای عابران پیاده و مصرف کنندگان است. روشنایی باید عابران پیاده را قادر سازد تا با خیال راحت راه بروند، چهره یکدیگر را بشناسند، آنها را به درستی بیابند و از فعالیت مجرمانه جلوگیری کنند.

ZGSM انواع چراغ های خیابانی و کاربردهای آنها

چراغ خیابان سری H. چراغ های خیابانی LED سری H موفق ترین محصولات ZGSM در حال حاضر هستند و از زمان عرضه تا کنون نزدیک به 500000 دستگاه در بیش از 100 کشور در سراسر جهان فروخته اند. این محصول دارای طراحی ماژول است که برای نگهداری لامپ ها بسیار مفید است. از آنجایی که منبع نور و منبع تغذیه LED به طور جداگانه قرار می گیرند، لامپ عملکرد بسیار خوبی در دفع گرما دارد. استفاده ترکیبی از LED های با کیفیت بالا LUMILEDS و درایورهای LED قابل برنامه ریزی Inventronics طول عمر این چراغ خیابانی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

چراغ خیابان سری تفنگ. چراغ خیابانی سری تفنگ نسل جدیدی از چراغ خیابانی ZGSM است که از مهره های لامپ LED با کارایی بالا استفاده می کند. این محصول را می توان به سوکت Zhaga یا NEMA مجهز کرد که برای مشتریان راحت است تا در آینده لامپ های خود را به سیستم های کنترل روشنایی هوشمند مجهز کنند.

چراغ خیابان برای کاربر نهایی

کیمینی و چراغ های خیابانی سری Kmini2. چراغ های خیابانی سری Kmini و Kmini2 به دلیل کیفیت عالی، عملکرد خوب و قیمت مناسب فروش خوبی داشته اند. علاوه بر این، چراغ‌های خیابانی Kmini می‌توانند تا 70 درصد در هزینه‌های انرژی در مقایسه با نورپردازی سنتی صرفه‌جویی کنند، که آن‌ها را برای روشنایی جاده‌های روستایی، پارکینگ‌ها، مناطق مسکونی، پارک‌های صنعتی و غیره ایده‌آل می‌کند. طراحی روان و سطح صاف این سری از لامپ های خیابانی تاثیر عواملی مانند گرد و غبار و کثیفی را بر عملکرد لامپ از بین می برد.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان