Flat Preloader Icon
مزایای ماژول های چراغ خیابانی LED در مقایسه با چراغ های خیابانی LED سنتی
adminsana
15 خرداد 1402
107بازدید

مزایای ماژول های چراغ خیابانی LED در مقایسه با چراغ های خیابانی LED سنتی

مزایای ماژول های چراغ خیابانی LED در مقایسه با چراغ های خیابانی LED سنتی

چراغ های خیابانی LED اکنون وارد مرحله نسبتاً بالغ توسعه شده اند. چراغ های خیابانی LED اساساً تمام الزامات روشنایی مدرن را برآورده می کنند و همچنین می توانند به طور کامل یا جزئی جایگزین چراغ های خیابانی خورشیدی سدیم فشار بالا سنتی شوند. اکنون چراغ های خیابانی LED را می توان به سادگی به چراغ های خیابانی LED یکپارچه، چراغ های خیابانی تک LED و چراغ های خیابانی LED مدولار تقسیم کرد. مشتریان می توانند چراغ های خیابانی مورد نیاز خود را با توجه به نیاز واقعی خود خریداری کنند.در ادامه به مبحث مزایای ماژول های چراغ خیابانی LED در مقایسه با چراغ های خیابانی LED سنتی میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

ماژول چراغ خیابان LED چیست؟

بر اساس یک ماژول است، LED در یک ماژول روشنایی نسبتا کوچک بسته بندی می شود. و سپس چندین ماژول روشنایی LED یکپارچه می شوند. اگر مهره لامپ LED آسیب دیده باشد. نیازی به جدا کردن و تعمیر کل لامپ نیست. فقط ماژول LED مربوطه را تعمیر یا تعویض کنید. و دریچه هایی بین ماژول و ماژول وجود دارد که منجر به اتلاف گرمای همرفت هوا و تمیز کردن خودکار لامپ می شود.

در عین حال، بیش از ده سبک جدید از چراغ های خیابانی را می توان با تعداد یا دسته بندی یک ماژول دوباره ترکیب کرد. تعداد یا انواع مختلفی از ماژول ها با توجه به انواع جاده ها استفاده می شود. در عین حال، علاوه بر استفاده از چراغ‌های خیابانی و نورافکن، می‌توان از یک ماژول واحد به عنوان نورافکن، چراغ باغ و چراغ‌های چمن نیز استفاده کرد. این ویژگی هزینه توسعه کم و سفارشی سازی رایگان را دارد.

مزایای ماژول های چراغ خیابانی LED چیست؟

1. طراحی مدولار اتخاذ شده است. و ماژول ها به صورت موازی، مستقل از یکدیگر، سریع جمع می شوند و برای نگهداری و تعویض بعدی راحت هستند. تعداد ماژول های نصب شده را می توان با توجه به نیازهای مختلف برای دستیابی به تنظیم رایگان و نصب 2-6 ماژول برای برآوردن نیازهای قدرت سناریوهای مختلف تنظیم کرد.

2. هزینه لامپ های مدولار کمتر است، زیرا یک محصول استاندارد است که می تواند تولید انبوه را تحقق بخشد و هزینه را می توان به طور مستقیم کاهش داد.

3. طراحی اتصال موازی ماژول ضد آب اتخاذ شده است، که سیم کشی را کاهش می دهد. که نه تنها برای مونتاژ و نگهداری راحت است. بلکه راندمان کار را نیز بهبود می بخشد. بلکه دارای سطح ضد آب و ضد گرد و غبار بهتری است. که باعث کاهش خطاهای ناشی از سیم کشی و میزان آسیب دیدگی لامپ ها را کاهش می دهد.

4. لامپ های مدولاریزه از منبع طراحی کنترل شده و ضد آب هستند. پایانه ها، شاخه ها و حلقه های لاستیکی همگی مطابق با IP67 طراحی شده اند.

5. لامپ های مدولار شده می توانند طرح های مختلف نورپردازی نوری را در یک شکل، مناسب برای جاده های مختلف، تحقق بخشند. و فقط با تغییر عدسی با همان اندازه و توزیع نور متفاوت قابل تحقق هستند.

اول، طراحی ماژولار چراغ های خیابانی LED برای تعمیر و نگهداری آسان است. در صورت خرابی درایور LED و مدولار LED، تعویض درایور و مدولار راحت است. علاوه بر این، اگر طول عمر LED منقضی شود یا نیاز باشد محصول به نسل جدید توسعه یابد، فقط می توان قطعات خاصی را بدون تعویض کل لامپ خیابان جایگزین کرد. وزن ماژول به مراتب کمتر از وزن کل چراغ خیابان است و جدا کردن آن آسان است. چراغ‌های LED خیابانی را می‌توان به سرعت در محل نگهداری کرد و بیشتر اجزای آن را می‌توان بازیافت کرد و به طور موثر چرخه عمر روشنایی خیابان LED را افزایش داد.

ثانیا، طراحی ماژولار چراغ های خیابانی LED نیز می تواند به طور موثر مشکلات اتلاف گرما، راندمان نور و طول عمر ماژول های LED با قدرت بالا را حل کند.. از یک طرف، دریچه های هوا بین ماژول ها وجود دارد که برای اتلاف گرمای معمول هوا و تمیز کردن خودکار لامپ خوب است. از سوی دیگر، اتلاف حرارت متمرکز برای هر ماژول با تغییر ساختار بدنه لامپ و چیدمان اجزا به اتلاف حرارت مستقل تغییر می‌کند.

بدون مقاومت حرارتی رسانای لایه عایق، گرمای تولید شده توسط هر ماژول را می توان به موقع تلف کرد و اتلاف گرما موثرتر و کافی است.

به این ترتیب، پوسیدگی لومن چراغ خیابان LED را می توان تا حد زیادی کاهش داد، و بازده نوری بهبود می یابد، سپس عمر مفید لامپ های خیابانی LED را می توان تضمین کرد.

ثالثاً، ترکیبات انعطاف‌پذیر ماژول‌های LED طیف کاملی از لامپ‌های خیابانی را از توان کم تا توان بالا پوشش می‌دهند. به طور کلی ماژولارهای LED را می توان به نوع SMD و COB، لنزهای در معرض و با محلول های شیشه سکوریت، نرخ ضد آب IP65-IP68، راندمان نوری بالا > 150lm/W، و محلول لنزهای مختلف برای برآوردن نیازهای روشنایی جاده های مختلف تقسیم کرد.

طراحی چراغ خیابانی LED ماژولار شده می تواند انتخاب های بیشتری را با اشکال مختلف و نصب ساده در اختیار شرکت های داخلی قرار دهد.

مشتریان می توانند کل لامپ را خریداری کنند یا ماژول را خریداری کنند. از آنجایی که این یک طراحی استاندارد است، می توان آن را بر روی محفظه های مختلف لامپ با توجه به نیازهای ظاهری متفاوت نصب کرد، به سرعت محصولات سفارشی رضایت بخش را به مشتریان ارائه داد و بازاری برای مشتریان ایجاد کرد.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان