Flat Preloader Icon
مشکلات رایج کیفی چراغ خیابان LED چیست؟
adminsana
11 تیر 1402
38بازدید

مشکلات رایج کیفی چراغ خیابان LED چیست؟

ما در این مقاله به مبحث مشکلات رایج کیفی چراغ خیابان LED میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

مشکلات رایج کیفی چراغ خیابان LED چیست؟

در حقیقت، ساخت و ساز جاده به تعداد زیادی چراغ خیابانی LED با کیفیت بالا نیاز دارد تا جاده‌های مختلف شهر را روشن کند تا اطمینان حاصل شود که فعالیت‌های شبانه عادی می‌توانند به طور عادی انجام شوند. با این حال، ما برخی از مشکلات رایج کیفیت را حتی پس از انتخاب دقیق خود خواهیم یافت. چون خیلی از تولیدکنندگان برای جذب مشتری با هزینه های پایین قیمت ها را کم می کنند. اما این هزینه های پایین با استفاده از مواد و فرآیندهای ضعیف به‌جای نوآوری‌های تکنولوژیکی به دست می‌آیند، بنابراین این امر تأثیر زیادی بر کیفیت چراغ‌های LED خیابانی دارد. برای اینکه بتوانید چراغ های خیابانی LED تجاری با کیفیت بالا را انتخاب کنید و نحوه عملکرد چراغ های خیابانی را درک کنید ، در اینجا 9 مورد از این مشکلات را فهرست می کنیم.

مشکل خرابی درایور LED

درایور LED مهمترین بخش چراغ های خیابانی LED است . در طی 17 سال فعالیت در زمینه چراغ های خیابانی، متوجه شدیم که قسمتی که احتمال شکستگی آن بیشتر است، درایور LED است. وقتی خراب می شود، لامپ ها اصلا کار نمی کنند، قسمت هایی از LED ها کار نمی کنند یا گاهی اوقات LED ها سوسو می زنند. به همین دلیل است که ما اصرار داریم که از شناخته شده ترین مارک های درایور LED مانند Meanwell، Inventronics یا سایر مارک های مشهور جهانی مانند مارک های Philips و Osram استفاده کنیم. دلیلش در یک جمله ساده است. درایورهای ال ای دی برای چراغ های ال ای دی خیابان همانقدر مهم هستند که قلب برای مردم اهمیت دارد.

به نظر می رسد هنگام خرید چراغ خیابان با درایور LED درجه پایین می توانیم در قبض صرفه جویی کنیم. اما در نهایت متوجه خواهید شد که در آینده برای تعمیر آن با درایور LED جدید هزینه بیشتری خواهید پرداخت. بنابراین چراغ های خیابان با درایور LED با کیفیت بالا بهترین گزینه برای انجام پروژه روشنایی طولانی مدت خیابان است. معمولاً پروژه ها یا مناقصه ها دارای الزاماتی در مورد کلاس حفاظتی لامپ ها هستند. آنها منبع تغذیه کلاس I یا کلاس II را برای چراغ های خیابانی LED ورودی AC درخواست می کنند . این بدان معنی است که ما باید توجه بیشتری داشته باشیم انتخاب درایور LED.

ویدئوی زیر به نقل از اخبار در یوتیوب است. تعداد زیادی از چراغ های LED جدید خیابانی که به تازگی در جاده ای در شهر دیترویت نصب شده بودند، سوسو زدند. بر اساس تجربه ما، این به دلیل قطع برق است.

برای روشنایی خیابان ، می توانید مقاله مرتبط ما را بخوانید ” عوامل کلیدی که در  طراحی روشنایی خیابان باید در نظر بگیرید “.

مشکل تراشه های LED ضعیف

که در تراشه های LED از مفتول های طلایی به دلیل کیفیت خوب استفاده می شود. چرا LED های رده بالا باید با این مواد گران قیمت باشند. زیرا سیم طلا دارای مزایای هدایت الکتریکی بالا، هدایت حرارتی خوب، مقاومت در برابر خوردگی، چقرمگی خوب و پایداری شیمیایی عالی است. اگر از سیم های دیگر مانند سیم های آلیاژ مس، سیم های آلیاژ نقره با روکش طلا و سیم های آلیاژ نقره استفاده کنید، باعث کاهش قابلیت اطمینان منبع نور و باعث می شود تراشه های LED به دلیل قطع شدن پس از مدتی استفاده از کار بیفتند.

برخلاف درایورهای LED، تشخیص ظاهری مارک و مدل LED ها برای ما آسان نیست. Btw به یک برقکار حرفه ای جهت تعویض ماژول LED نیازمندیم. تعویض آن نسبت به درایور LED پیچیده تر است که هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. مدارهای کلاس 2 با توجه به محدودیت های قدرتی که دارند، از نقطه نظر شروع حریق ایمن در نظر گرفته می شوند و حفاظت قابل قبولی در برابر شوک الکتریکی ارائه می دهند. بنابراین توصیه می شود برای روشنایی فضای باز کلاس 2 برق را انتخاب کنید . بنابراین هنگام انجام تحقیقات بازار در مورد یک محصول جدید، توجه بیشتری به آن خواهیم داشت.

مشکل تابع SPD

دستگاه حفاظت از نوسانات، همچنین به عنوان صاعقه گیر شناخته می شود، نوعی تجهیزات الکترونیکی برای ارائه حفاظت ایمنی از وسایل الکترونیکی، ابزار، خطوط ارتباطی است. هنگامی که یک جریان یا ولتاژ ناگهانی در یک مدار الکتریکی یا خط ارتباطی به دلیل تداخل خارجی ایجاد می شود، محافظ ولتاژ می تواند جریان هجومی را در مدت زمان بسیار کوتاهی هدایت و شنت کند و در نتیجه از آسیب دیدن سایر تجهیزات در مدار توسط موج یک دستگاه حفاظت از ولتاژ خوب باید بتواند عملکردهای حفاظت از ولتاژ خود را همانطور که مشخص شده است تکرار کند.

اگرچه درایور LED دارای SPD داخلی خود است، ما هنوز فکر می کنیم که ارزش نصب SPD برای چراغ های خیابان را دارد. ZGSM دارای هر دو کلاس I، کلاس II، 10KV یا 20KV SPD است تا نیاز شما را برآورده کند. اگر رعد و برق بسیار قوی وجود دارد یا شبکه در محل پروژه شما ناپایدار است، پیشنهاد می کنیم 20KV SPD از نور خیابان شما محافظت کند. در مقایسه با درایور LED یا چراغ های کل خیابان، استفاده از SPD با هزینه حدود 5 دلار برای محافظت از دستگاه شما یک انتخاب اقتصادی است.

مشکل IP/IK پایین

این رتبه بندی IP برای شناسایی کد درجه حفاظت بین المللی استفاده می شود. یک رتبه بندی IP از دو عدد تشکیل شده است، حفاظت از ذرات جامد (رقم اول) و حفاظت از ورود مایع (رقم دوم). هر چه عدد بزرگتر باشد، درجه حفاظتی آن بهتر است.

درجه بندی های IK به صورت IK و به دنبال آن عددی از 00 تا 10 تعریف می شود. این نشان دهنده درجه حفاظت محفظه های الکتریکی در برابر ضربه های مکانیکی خارجی است. فرآورده ها دارای درجه IK به خصوص اگر در منطقه های عمومی، منطقه های پرتردد، محیط های تجاری باشند، مهم هستند. IK زیاد ایمنی را هم برای محیط زیست و هم برای اشخاص تضمین می کند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

دسته بندی:

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان