Flat Preloader Icon
کاربرد های عمده چراغ خیابانی خودکار
adminsana
7 مرداد 1402
96بازدید

کاربرد های عمده چراغ خیابانی خودکار

وقتی به عملکرد خودکار روشنایی خیابان فکر می کنید، اولین چیزی که به طور کلی به ذهن شما خطور می کند سیستمی است که بدون دخالت انسان عمل می کند. حتی اگر از این موضوع دور نیستید که چراغ خیابانی خودکار چیست، نگران نباشید به زودی با آن آشنا خواهید شد. در مقاله زیر، برای آگاهی دقیق تر در مورد تکنولوژی در حال تکامل در زمینه چراغ های خیابانی، به طور مفصل درباره کاربردهای چراغ خیابانی اتوماتیک بحث خواهیم کرد. ما در این مقاله به مبحث کاربرد های عمده چراغ خیابانی خودکار میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

چراغ خیابان اتوماتیک چیست؟ هدف از نور خودکار خیابان چیست؟

یک سیستم روشنایی خودکار خیابانی برای روشن کردن چراغ های خیابان در کنار جاده ها (یا مسیرها) یا لامپ روشنایی بلافاصله در خارج از خانه شما در هنگام تاریک شدن هوا یا هنگام شب و خاموش کردن آنها به طور خودکار هنگام طلوع خورشید یا در طول روز است. .

این فناوری به کاهش مصرف برق کمک می کند و در عین حال از تصادفات بی سابقه صرفه جویی می کند، ایمنی عابر پیاده را افزایش می دهد و از حوادث ناگوار جلوگیری می کند.

چراغ های خیابان به قدری رایج هستند که بیشتر ما از آن بی خبر هستیم. تنها چیزی که ما به طور قطع در مورد چراغ های خیابان می دانیم این است که در شب به طور مداوم خیابان ها را روشن می کنند و در روز خاموش می شوند.

چراغ های خیابانی اتوماتیک در کجا استفاده می شود؟ 5 کاربرد اصلی چراغ خیابانی خودکار چیست؟

در سرتاسر جهان، سیستم‌های روشنایی خورشیدی اتوماتیک خیابان‌ها به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. اما در کجا از چراغ های خیابانی اتوماتیک استفاده می شود؟ اینها گزینه‌های کم‌هزینه، طولانی‌مدت و برای محیط‌زیست مفید برای روشنایی خیابان هستند، زیرا از ویژگی‌های مفیدشان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شوند.

در مقایسه با فعالیت های کنترل نور خیابانی که به صورت دستی انجام می شود، عملکرد اتوماسیون سیستم های کنترل نور خیابان به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. این به دلیل تاخیر در فرآیندهای تعویض اولیه در صبح و عصر است. عمده کاربردهای چراغ خیابانی اتوماتیک را می توان در موارد زیر مشاهده کرد:

1. واحدهای دولتی و شهرداری ها

شهرداری‌ها و سایر نهادهای دولتی می‌توانند با استفاده از سیستم نور خورشیدی خودمختار خیابانی برای نیازهای روشنایی در فضای باز، مبالغ قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنند .

2. راه عالی برای روشن کردن خیابان ها

چراغ های خیابانی خورشیدی خودکار همراه با تلویزیون مدار بسته می توانند بیشتر از روشن کردن خیابان ها انجام دهند. آنها همچنین می توانند به ما آرامش خاطر بدهند. یکی از راه حل های مشکل روشنایی ناکافی خیابان ها ، استفاده از چراغ های خیابانی خورشیدی هوشمند بی سیم است.

3. شرکت ها و مشاغل بزرگ

امروزه بسیاری از سازمان ها از فناوری ها و شیوه های انرژی سبز در تلاش برای کاهش تأثیر آنها بر محیط زیست استفاده می کنند. اولین قدم بالقوه در این مسیر، نصب یک سیستم روشنایی خودکار خیابان است.

4. در امتداد جاده ها و بزرگراه ها

در مجاورت جاده‌ها و بزرگراه‌ها، سیستم‌های روشنایی خودکار خیابان‌ها با کیفیت بالا می‌توانند دید شبانه را در جاده‌های روستایی و جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها تا حد زیادی بهبود بخشند. اینها همچنین فوق العاده کاربر پسند و ارزان هستند.

5. پارک ها و مناطق تفریحی

سیستم های روشنایی خودکار خیابان ها در پارک ها و سایر مکان های تفریحی که کودکان در آن تردد می کنند مفید است . آنها قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند و پارک ها را فقط با میزان روشنایی کامل روشن می کنند و در عین حال یک طرح روشنایی ثابت را حفظ می کنند.

مزایای چراغ خیابانی خودکار چیست؟

استفاده از چراغ های خیابانی خودکار در حال افزایش است. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، می توان چراغ های خیابانی خودکار را طوری تنظیم کرد که در ساعات خاصی از روز روشن و خاموش شوند یا در پاسخ به تشخیص حرکت فعال شوند.

از مزایای چراغ خیابانی اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پتانسیل برای گرمای بیش از حد در یک سیستم کار روشنایی خودکار خیابان کاهش می یابد .

2. هزینه نگهداری روشنایی خیابانی خورشیدی اتوماتیک در مقایسه با چراغ های خیابانی سنتی بسیار کم است.

3. چراغ های خیابانی با انرژی خورشیدی خودکار با به حداقل رساندن مصرف انرژی به کاهش آلودگی کمک می کند .

4. استفاده از انرژی در کل شهر را می توان با تغییر به چراغ های اتوماتیک خیابان به میزان قابل توجهی کاهش داد.

5. با فرض اینکه یک شهر ساعات استاندارد روز و شب را رعایت می کند، چراغ های خیابان را می توان به طور معمول در زمان های خاصی فعال کرد .

6. لامپ های ال ای دی، حسگرهای نور، و حسگرهای حرکت همگی در کاهش مصرف انرژی نقش دارند. 

معایب چراغ خیابانی اتوماتیک چیست؟

در شب، داشتن چراغ هایی که به طور خودکار روشن و خاموش می شوند هم برای خودروها و هم برای عابران پیاده مفید است. با این وجود، قبل از تصمیم گیری، باید معایب احتمالی استفاده از نور خودکار خیابان را ارزیابی کنید.

معایب چراغ های خیابانی اتوماتیک عبارتند از:

1- هزینه اولیه سیستم روشنایی اتوماتیک خیابان بیشتر از سیستم سنتی است.

2. چراغ های خیابانی که با انرژی خورشیدی کار می کنند، برای تولید انرژی کاملاً به آب و هوا وابسته هستند.

3-احتمال سرقت چراغ های خیابانی اتوماتیک خورشیدی وجود دارد زیرا سیمی نیستند و بسیار گران هستند.

4. چراغ های خیابانی اتوماتیک که با انرژی خورشیدی کار می کنند دارای باتری های قابل شارژ هستند که باید در فواصل زمانی معین تعویض شوند.

5. هنگامی که برف، گرد و غبار یا رطوبت روی یک پنل PV می نشیند، ممکن است توانایی پانل برای تولید برق را کاهش دهد. بنابراین، در مورد چراغ های خیابانی اتوماتیک با انرژی خورشیدی، تمیز کردن پانل ها به طور منظم ضروری است.

6. اگر مشکلی در حسگرها وجود داشته باشد ، ممکن است چراغ ها روشن نشوند یا برای مدت طولانی روشن بمانند و انرژی را هدر دهند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپهای led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان