Flat Preloader Icon
ریسه LED تزیینی چیست؟
adminsana
27 شهریور 1402
41بازدید

ریسه LED تزیینی چیست؟

ما در این مقاله به مبحث ریسه LED تزیینی چیست می پردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی، چراغ خیابانی ژوپیتر، چراغ خیابانی راکتی، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور، ریسه های تزئینی، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

با مجموعه چراغ های تزئینی ما به رویدادها و دکوراسیون منزل خود جان ببخشید . گزینه های نورپردازی تزئینی ما برای برجسته کردن هر فضای رویداد و ایجاد پس زمینه یا لهجه های خیره کننده عالی هستند. به علاوه، استفاده و جمع آوری آنها آسان است! منتظر نباشید با انتخاب گسترده ما از دکورهای سبک هیجان انگیز، روز خاص خود را اکنون متحول کنید !

طیف گسترده ای از چراغ های دکوری ما قطعا برای همه چیزهایی دارد. رویدادهای خود را سفارشی کنید و با تابلوهای نور نئون و حروف نورانی خیمه شب بازی لمسی شخصی اضافه کنید . علاوه بر این، چراغ‌های رشته‌ای تزئینی عالی را انتخاب کنید تا ظاهری بی‌نظیر در عملکردهای داخلی و خارجی ایجاد کنید. مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهید و خاطرات ماندگاری را با این مجموعه عالی از چراغ های مرکزی ال ای دی که فراتر از انتظارات است، خلق کنید.

نورپردازی تزئینی چیست؟

نور یک عنصر مهم در دکوراسیون رویداد است، زیرا لحن و حال و هوای مناسبت را تعیین می کند. وقتی نوبت به نورپردازی رویدادتان می رسد، می توانید از چراغ های تزئینی برای جلوه های خلاقانه درخشان نیز استفاده کنید.

بنابراین دقیقاً منظور ما از “نورپردازی تزئینی” چیست؟ نورپردازی دکوراتیو به گونه ای طراحی شده است که زیبایی شناسی یک فضا را با افزودن لمس زیبایی، منحصر به فرد و شخصیت افزایش دهد. آنها انواع مختلفی دارند. که برخی از آنها چراغ های رشته ای، چراغ های مرکزی LED و چراغ های حروف هستند . هدف این نوع دکور نورپردازی ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق و جلب توجه به گوشه ها، اشیاء یا جزئیات خاص است که در نهایت به هر محیطی گرما و جذابیت می بخشد.

چراغ های تزئینی ال ای دی یک جزء طراحی بسیار متنوع هستند که می توانند متناسب با نیازهای هر فضا، سبک یا بودجه ای طراحی شوند. به این ترتیب، این چراغ های فانتزی یک ابزار ضروری برای دکوراتورهایی هستند که به دنبال اضافه کردن زیبایی و فردیت به خانه ها و رویدادها هستند و نباید از آن غافل شد.

چگونه چراغ های تزئینی را انتخاب کنم؟

انتخاب چراغ های تزیینی مناسب برای مراسم عروسی و مراسم می تواند تاثیر قابل توجهی بر فضای کلی و فضای مناسبت داشته باشد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا چراغ های دکوراسیون مناسب برای مراسم خود را انتخاب کنید:

  • موضوع رویداد را تعیین کنید: چراغ های تزئینی باید مکمل تم و سبک رویداد باشند. اگر تم روستیک یا قدیمی دارید، ممکن است بخواهید چراغ های رشته ای گرم یا لامپ های ادیسون را در نظر بگیرید. اگر تم مدرن یا صنعتی دارید، ممکن است بخواهید به سراغ طرح های نورپردازی شیک و مینیمال بروید.
  • مکان برگزاری را در نظر بگیرید: اندازه، طرح و پریزهای برق موجود باید در هنگام انتخاب چراغ های تزئینی در نظر گرفته شود. برای سالن های بزرگتر، ممکن است برای رسیدن به جلوه مورد نظر به نور بیشتری نیاز داشته باشید. برای رویدادهای فضای باز، ممکن است به گزینه های نور ضد آب نیاز داشته باشید.
  • نوع مناسب نور را انتخاب کنید: انواع مختلفی از دکو لامپ های ال ای دی ، از جمله چراغ های رشته ای، لوستر، فانوس و غیره وجود دارد. نوع نورپردازی را در نظر بگیرید که به بهترین وجه با روحیه و سبک رویداد شما مطابقت دارد.
  • به رنگ توجه کنید: رنگ نور می تواند بر حال و هوای کلی رویداد تأثیر بگذارد. رنگ‌های گرم مانند زرد و نارنجی می‌توانند محیطی دنج ایجاد کنند، در حالی که تن‌های سردتر مانند آبی و سبز می‌توانند فضایی آرام‌تر و آرام‌تر ایجاد کنند.

اصطلاح “نور LED”

اصطلاح “نور LED” به گونه ای نورپردازی اشاره می کند که موقع عبور جریان الکتریکی از یک ریز تراشه، نور مرئی پخش می کند، که به نوبه خود منبع نور کوچکی را که ما آن را LED یا دیود پخش کننده نور می نامیم، روشن می کند.

بیشترین مزیت این نوع نور، کارایی آن و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی است. چرا؟ زیرا LED ها قادرند انرژی بسیار بیشتری را که مصرف می کنند به جای گرما به نور مرئی تبدیل کنند. در واقع، آنها حدود 85-90٪ کارآمدتر از یک لامپ رشته ای یا هالوژن هستند. این خبر بسیار خوبی است، به خصوص در فصل تعطیلات که می خواهید چراغ های کریسمس شما تا اواخر شب بدرخشند. گزینه های روشنایی LED می توانند نگرانی شما را در مورد روحیه تعطیلات فراوان کاهش دهند و همچنین قبض های انرژی زیادی را تولید می کنند. مطمئن باشید، آنها در تمام فصل به طور موثر کار می کنند.

یکی دیگر از مزایای لامپ LED طول عمر آن است. ال ای دی ها نمی سوزند، آنها فقط چیزی را تجربه می کنند که به عنوان کاهش ارزش لومن شناخته می شود. این بدان معناست که با گذشت زمان به آرامی کم نور می شوند و زمانی که به نقطه ای می رسند که حدود 30 درصد نور کمتری تولید می کنند، باید تعویض شوند.

رشته ای   

ساده ترین کار این است که نور رشته ای را به عنوان منبع نور “سنتی” در نظر بگیرید. به لامپ ادیسون فکر کنید. این لامپ ساده و معمولی زمانی کار می کند که جریان از رشته ای در مرکز لامپ عبور کند که بین دو میله فلزی قرار دارد. همانطور که احتمالاً تجربه کرده اید، فیلامنت در نهایت شکسته یا “سوخته” می شود. احتمالاً این اتفاق را روی رشته ای از چراغ های کریسمس سفید که یک چراغ خاموش دارند، دیده اید. وقتی از نزدیک به لامپ مرده نگاه می کنید، نوک آن اغلب کمی دودی است و در نتیجه فرسودگی رشته تیره می شود.

علیرغم این واقعیت که لامپ های رشته ای کارایی کمتری دارند و تنها 5 تا 10 درصد انرژی را به نور تبدیل می کنند، اما هنوز هم در زمینه روشنایی رشته ای انتخاب محبوبی هستند. برخی احساس می‌کنند که درخشش «گرم‌تری» نسبت به گزینه‌های روشنایی LED دارند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپهای led در تهران – چراغ خیابانی تنیسی – لامپ های led

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان