Flat Preloader Icon
خرید چراغ خیابانی 150 وات ماژولار
adminsana
24 اسفند 1402
28بازدید

خرید چراغ خیابانی 150 وات ماژولار

ما در این مقاله به مبحث خرید چراغ خیابانی 150 وات ماژولار می پردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی، چراغ خیابانی ژوپیتر، چراغ خیابانی راکتی، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور، ریسه های تزئینی، سیم‌ افشان و نایلون و کابل های مفتولی و کابل های افشان و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید چراغ خیابانی 100 وات ماژولار

مشاهده ویژگی‌ های چراغ خیابانی ۱۵۰ وات مدل ماژولار

  • نور تابیده شده از رفلکتور چراغ های بخار سدیم آلودگی نوری ایجاد کرده و به مکان‌ هایی نور میدهد که نیازی به روشنایی ندارند. ولی  در تکنولوژی LED احتیاجی به رفلکتور نیست و نور به واسطه لنز تشکیل داده می شود و هدر نور وجود ندارد.
  • لامپ‌ های بخار سدیم به علت تمرکز بسیار نور در لامپ، راننده و عابرین را خیلی اذیت میکند اما در یک لامپ خیابانی ال ای دی به علت فاصله ال ای دی ها از همدیگر و همینطور وجود لنز پراکنده کننده نور، خیرگی بسیار ضعیف است.

ال ای دی کاربرده شده در این محصول ساخت شرکت روشنایی سنا (از شناخته شده‌ ترین و دیرینه ترین شرکت‌ های فعال در زمینه روشنایی) است و نوری با کیفیت خیلی عالی و بالا و مثال زدنی را عرضه می‌کند.

زاویه‌ی تابش نور این کالا ۱۲۰ درجه است.

روشنایی سنا در طراحی این کالا همه استانداردهای مورد نیاز برای حفظ کیفیت و عمر چراغ در مکان های بیرونی و سر باز را تحت نظر گرفته است و این کالا درجه حفاظت IP66 دارد ؛ از این‌ سو کاربرد از این چراغ در موقعیت بد جوی هم فراهم است.

یکی از سایر وجه های ممیز مهم چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات ماژولار، کاهش نرخ های سرویس و نگهداری سیستم روشن کردن است.

همانطور که آگاه هستیم، چراغ‌ های ال‌ ای‌ دی تولید شده به واسطه های برندهای با اعتبار بسیار دچار سوختگی یا نقص بسزایی نمی‌شوند و خراب شدن این محصولات بیشتر موقع ها  به خاطر برخورد اجسام سفت و عامل های فیزیکی است.

از سایر عوامل هایی که منجر به کاهش هزینه نگهداری چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات مدل ماژولار  می‌شود، ضد آب بودن کالا است و به سادگی و به واسطه سیستم آب تحت فشار، این محصولات را میتوان در هر وقتی بدون ترس سوختگی و یا ترکیدن شستشو داد.

چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات صنایع روشنایی سنا یکی از وسیله هایی است که برای قرار گرفتن در محیط های سر باز تولید شده است.

این کالا ۶۱۳۴ لومن نور ایجاد می‌کند و حجم مصرفی آن فقط ۱۵۰ وات است.

این حجم نوردهی به همراه مصرف خیلی کم کالا، منجر به قرارگیری آن در رده‌ی انرژی ++A شده است و راندمان نوری این وسیله خیابانی را تا ۱۲۲ لومن بر وات افزایش داده است.

این وسیله عنصر های مضری چون جیوه و سرب نداشته و نوری که پخش می‌کند دارای اشعه‌ی فرا بنفش و فروسرخ نیست.

دمای عملکرد این وسیله منفی ۱۰ تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

این وسیله در لحظه وصل شدن جریان به ۱۰۰٪ نور پخش کننده خود می‌رسد و از این جهت تفاوت بسزایی  با کالا های خیابانی دیرینه که برای رسیدن به تمام حجم نور خود وقت زیادی احتیاج دارند.

بیشتر بخوانید: خرید چراغ خیابانی 150 وات راکتی

چراغ 150 وات مدل ماژولار صنایع روشنایی سنا:

چراغ‌ ال ای دی این روزه به هدف جایگزین شدن به جای چراغ‌ های بخار جیوه‌ای قدیمی‌ طراحی شده اند تا با کمتر شدن مصرف برق و توانایی روشنایی بیشتر احتیاجات اغلب مردم را تهیه کنند.

چراغ خیابانی ال ای دی از دیودهای پخش کننده نور جهت منبع نورش بهره میبرد.

مصرف انرژی پایینتر و بازتاب نور یکدست و مساعد در فضا از وجه های ممیز مهم چراغ ال ای دی است.

چراغ های ال ای دی خیابانی بخش بزرگی در روشن کردن محیط های گسترده و سر باز مانند استادیوم، خیابان ها، عابرها، حیاط های بزرگ، پارک ها، محیط های سبز و غیره را سهیم هستند به شکلی که از سهیم بودن سایر گونه های روشنایی ها می توانیم چشم بپوشانیم.

چراغ خیابانی در نوع های متفاوتی به بازار ارائه می شوند وجه های ممیز فنی مانندتوان،جنس بدنه و مارک آن ها فرق میکند.

چراغ ال ای دی ماژولار روشنایی سنا برای بازتاب نور از ال ای دی های شرکت روشنایی سنا که یکی از برترین شرکت های تولید کننده ال ای دی است بهره میبرد.

بیشتر بخوانید: خرید چراغ خیابانی 50 وات ماژولار

مشخصات چراغ 150 وات مدل ماژولار روشنایی سنا

این محصول ال ای دی خیابانی حفاظت با درجه IP65 دارد، نسبت به وارد شدن و پاشیدن آب و ذره های گرد و خاک کاملا مقاوم عمل میکند و همین عمل منجر شده تا کیفیت آن قابل بیان باشد.

این وسیله که حاوی لنزهای قدرتمندی است از جنس پلی کربنات است و نور را در حالت گسترده ای در کل اندازه ها بازتاب کرده و زاویه بازتاب آن 120 درجه است.

بدنه این وسیله نه فقط بهترین جنس ممکن یعنی آلومینیومی را دارد، بلکه با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و در رطوبت، گرد و خاک و دیگر آلاینده های محیطی، مقاوم شده است.

دوام بالای این وسیله در مقابل ضربه را می توان از سایر مزایای  آن به شمار آورد.

اکثر چراغ های ال ای دی خیابانی یک لنز دارند که برای دادن نور با یک شکل مستطیلی طراحی شده اند.

خوبی این چراغ های خیابانی به نسبت گونه سنتی آن ها این است که نور را یکنواخت بدون تشکیل خیرگی میتابانند اما در چراغ های سنتی، اغلب  نور ایجاد شده چراغ تلف میشود و آلودگی نوری در محیط و مکان مجاور ایجاد می کند.

چراغ ال ای دی خیابانی دارای سرب و جیوه نیست و در موارد شکستگی و صدمه دیدن گاز سمی تولید نمی کند.

دلیل جذب شدن حشرات در شب به واسطه چراغ های سنتی دیرینه پخش شدن تشعشعات ماوراء بنفش به وسیله آنها است.

تشعشعات فرابنفش در چراغ ال ای دی وجود ندارد و منجر به جذب نشدن حشرات می شود.

ولتاژ وارد شده این چراغ 265 ولت و جریان چراغ هم 960 میلی آمپر است.

تمامی این ها نشان دهنده عملکرد عالی این وسیله می باشند.

صنایع روشنایی سنا از تولید کنندگان و تهیه کنندگان انواع کالا های ال ای دی و خیابانی است که استاندارد‌های تولید را دارا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید چراغ خیابانی 100 وات راکتی

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم‌ افشان و نایلون و کابل و لامپ های led ، کابل های مفتولی ، کابل های افشان در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم‌ افشان و نایلون و کابل های مفتولی و کابل های افشان و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com
واتساپ: 09126541605

  • خرید چراغ خیابانی 150 وات ماژولار

  • خرید چراغ خیابانی

  • چراغ خیابانی تنیسی

  • چراغ های خیابانی راکتی

  • چراغ خیابانی ژوپیتر 50 وات

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان