Flat Preloader Icon
کاربردها روشنایی خیابان
adminsana
19 فروردین 1403
32بازدید

کاربردها روشنایی خیابان

ما در این مقاله به مبحث کاربردها و راه حل های روشنایی خیابان می پردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی، چراغ خیابانی ژوپیتر، چراغ خیابانی راکتی، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور، ریسه های تزئینی، سیم‌ افشان و نایلون و کابل های مفتولی و کابل های افشان و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

کاربردها روشنایی خیابان

امروزه اگر بخواهیم از روندهای جهانی مانند شهرنشینی پیروی کنیم، شهرها باید هوشمند شوند. راه حل ها شامل روشنایی خیابانی است که برای دستیابی به الزامات طراحی و توسعه یافته است. در نتیجه، این روزها تقاضا برای فناوری های جدید چراغ های خیابانی LED در حال افزایش است.

دلایل اساسی برای این تقاضا وجود دارد، مانند کاهش هزینه کلی در دراز مدت، روشنایی کارآمد و صرفه جویی در انرژی. همچنین، کنترل کاملی بر روی سیستم روشنایی، مانند کم نور یا روشن و خاموش شدن در ساعات کاری خواهید داشت.

برترین کاربردهای روشنایی خیابان:

از آنجایی که چراغ‌های خیابانی به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده‌اند، اکنون در بسیاری از برنامه‌ها ظاهر می‌شوند، جایی که قابلیت اطمینان خود را ثابت کرده‌اند. همچنین تجربه بهتری را نسبت به روش‌های استاندارد نورپردازی فراهم می‌کند، زیرا عملکرد روشنایی هم برای مصرف انرژی دارد.

متداولترین کاربردها به شرح زیر است:

روشنایی بزرگراه ها و راه ها:

نور خیابان این مناطق را به درستی روشن می کند. آنها دید واضح و میزان روشنایی مناسب را هم برای عابران پیاده و هم برای رانندگان فراهم می کنند که خطر تصادفات را کاهش می دهد.

روشنایی فرودگاه:

فرودگاه ها مجهز به چراغ های LED خیابانی هستند که در باند فرودگاه ها نصب شده اند. آنها برای عملیات هواپیما در شب امن هستند.

کاربردها روشنایی خیابان

روشنایی صنعتی و تجاری:

هر دوی این مناطق از نظر اندازه بزرگتر هستند، بنابراین به مقدار زیادی چراغ خیابانی LED نیاز دارند تا میزان روشنایی مورد نیاز را تامین کنند.

نورپردازی پارک ها و زمین های بازی:

چراغ های LED خیابانی هم برای پارک ها و هم برای زمین های بازی مفید هستند، زیرا به روشنایی مسیرها، آلاچیق ها، تابلوها و پارکینگ ها کمک می کنند.

همچنین می‌توان آن‌ها را در هر جایی از پارک که به روشنایی نیاز دارد مانند بیمارستان و محوطه‌های شهری نصب کرد.

آنها برای ایمنی کودکانی که پس از تاریک شدن هوا بازی می کنند و برای نگهبانان در شب مناسب هستند.

نورپردازی فضای باز توچال و هتل:

همه این مناطق به روشنایی خیابان در مکان های خاص نیاز دارند، خواه در جاده ها، پارک ها یا جاهای دیگر باشند.

خانه، مزرعه و حیاط:

مکان هایی در این مناطق وجود دارد که بسته به کاربری نیاز به روش های روشنایی مناسب مانند روشنایی خیابان ها دارند.

بهترین راه حل های روشنایی خیابان:

فن آوری های جدید روشنایی راه حل های قابل اعتمادی را در هر جنبه به خصوص راه حل های روشنایی خیابان ارائه می دهند. هر کدام به یک نیاز خاص دست خواهند یافت، بنابراین باید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در نظر بگیرید. محبوب ترین رزولوشن ها به شرح زیر است:

چراغ های خیابان خورشیدی:

این چراغ ها از انرژی استفاده شده از نور خورشید استفاده می کنند و هزینه های نصب و راه اندازی را کاهش می دهند. باتری ها برای ذخیره انرژی هستند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

روشنایی خیابان LED قابل تطبیق:

چراغ‌های خیابانی LED با حسگرهای حرکتی به شما امکان می‌دهند تا چراغ‌های قابل تنظیم خودکار ایجاد کنید. روشنایی متناسب با نور محیط روشن و کم می شود و حرکت افراد و وسایل نقلیه را تشخیص می دهد. این راه حل مصرف انرژی را بر اساس تقاضای واقعی بهینه می کند.

روشنایی هوشمند عابر پیاده:

این راه حل را می توان در جاده های عابر پیاده که در آن عابر پیاده وجود دارد پیدا کرد، هنگامی که آنها نزدیک می شوند روشن می شود. این امر مسیر آنها را روشن می کند و آگاهی رانندگان وسایل نقلیه را افزایش می دهد که منجر به کاهش میزان تصادفات می شود.

سیستم شبکه روشنایی خیابان:

یک زیرساخت روشنایی خیابانی موجود می تواند به سیستم های انتقال بی سیم مجهز شود تا از وسایل به عنوان منبع روشنایی و برج های انتقال استفاده شود.

برای ایجاد یک شبکه سلولی کوچک این شبکه به خدمات LTE یا 5G اجازه می دهد و همچنین می توانید از آن برای ارسال هر سیگنالی که برای ارتباط نیاز دارید استفاده کنید.

هنگام خرید چراغ خیابان LED چه چیزی را باید بررسی کنید.

تراشه LED:  به عنوان لامپ اصلی استفاده می شود زیرا نور روشن تری را با مصرف انرژی کمتر تامین می کند.

درایور LED: درایور LED با کیفیت بالا در اینجا ضروری است Philips و mean-well پر استفاده ترین درایورهای LED با کیفیت بالا برای روشنایی خیابان است.

محفظه: چراغ‌ های خیابانی را به اندازه کافی خنک کنید تا بتواند با دمای بالای LED مقابله کند، همچنین حداقل IP 56 آن را درجه بندی کنید.

نتیجه:

وسایل روشنایی خیابانی LED نیاز به سیستم کمتری برای نصب دارند و در مقایسه با روشنایی معمولی نورپردازی با قدرت بالایی را ارائه می دهند. همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کنند، هزینه‌های نگهداری کمتری در درازمدت دارند و طول عمر بیشتری دارند.

شما می توانید کنترل کامل نور را برای مطابقت با نیازهای خود برای زمان کم کردن یا خاموش کردن آن داشته باشید. همچنین می توانید آنها را به باتری هایی مجهز کنید تا انرژی خورشیدی را ذخیره کنید تا از آن استفاده کنید و حتی در هزینه های بیشتری صرفه جویی کنید.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم‌ افشان و نایلون و کابل و لامپ های led ، کابل های مفتولی ، کابل های افشان در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم‌ افشان و نایلون و کابل های مفتولی و کابل های افشان و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com
واتساپ: 09126541605

  • چراغ خیابانی تنیسی

  • خرید چراغ خیابانی ژوپیتر

  • چراغ خیابانی تنیسی

  • چراغ خیابانی راکتی

  • چراغ خیابانی ماژولا

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان